En Zayıf Halka / TV8 Programı

Dün akşam TV8 kanalında bir programa rastladım. Bilgi yarışmalarını ailecek izleriz, tahminler falan yaparak yarışırız. Bu yüzden programı görünce hemen bir heyecan başlayacağız başla işareti bekler gibi bekliyoruz. Programın amacını çözememiştik, her tur yarışmacılar bir birlerini eliyor gerizekalı yada salak diyerek. Zincir kuruyorsun falan filan konu bu değil tabi..
Kumar tarzında yapılabilecek her türlü bilgi yarışmasına karşıyım. Yok parayı onun yüzünden kaybettik, yok yanlış bildi, yok bir şey yaptı pas dedi falan saçma sebeplerle insanları yüzüne bakarak elemelerinizi istiyorlar ve bir de sebep söylemenizi istiyorlar.
Yarışmanın saçma kuralları ve düzeni umrumda değil tamam kurgulanmış ve insanlar kabul ederek gelmişler lafım yok okey. (Lafım var da geçiyoruz napalım)
Sunucu da tamamen takılı kalmış durumdayım tavırları, konuşma tarzı ve hareketleri beni televizyon karşısında gerçekten iyi küfür ettirtti. Soru ; Mors alfabesi kullanılan iletişim cihazı diye soruldu ve gencimiz hızlı bir şekilde heyecan ile SMS dedi. Yani genç bir şekilde o cevaba ulaştı cevap tabi ki yanlıştı fakat o sunucu yani o sunucunun tepkisi ve hareketleri tam katil olmalıktı. Yarım saat çocuğa nasıl bu cevaba verdin, nasıl bunu yaptın diye saydı durdu canlı yayın değil, yeni bölüm videolar düzenlendiği halde kaldırılmadan yayınlanmış sırf reyting için yine kimin işi ACUN ILICALI.
Bunu da geçelim bir yaşlı amcaya sen bizim abimiz gibisin nasıl bilmezsin, kaç yaşındasın, tecrüben var gibisinden bu seferde yaşlı amcaya saydırmaya başladı. Ve yine kesilmemiş direk yayınlanmış kocaman adama çocuk muamelesi yapmış sıfatı beş para etmez sunucu ve kanalı beş para etmez editörler.

Bizim ahlak kurallarımız mevcut kimseye zorla seçim yaptırtamazsınız, kimseye hakaret edemezsiniz, kimseyi küçük düşüremezsiniz, kimseye aslında verdiğin cevabın nedenini bile soramazsınız size o hakkı vermediyse. Sadece bir kere TV8 izledim buda son oldu bir daha olmayacak. Çeşitli programlarıyla "*r*spuluk" yapan ACUN ILICALI avrupadan aldığı yayınları avrupada yayınlasın bu ülkenin ahlakını TV programlarıyla yeterince bozdunuz. Sizce yetmez mi RTÜK sigaraya, küfüre bir çok laf sayarken, tecavüz gibi bir çok konu TV'de yayınlanırken RTÜK sadece açılım olarak bana "Reel Para Kurumu" olarak çağırışım yapıyor. Daha fazla denebilecek bir şey yok sanırım. Başka bir yorum ve eleştiride görüşmek üzere.
Yorum

© 2014 Berk Altunkılıç - ALL RIGHTS RESERVED